Formulář RMA
Postup při vracení/reklamaci
1 Účel a rozsah postupu
- Každý zákazník má právo reklamovat zakoupené zboží u společnosti ESUS IT sp. o. se sídlem ve Štětíně, ulice Somosierry 30A, zapsané v obchodním rejstříku, vedeném Prezidentem města Štětín pod registračním číslem P/065153/11, NIP PL8522690002, REGON č. REGON 524134686. Účelem tohoto postupu je efektivní vedení stížnostního řízení. a analýza příčin stížností. Po každé stížnosti přijímáme následující opatření oprava a předcházení budoucímu nedodržování předpisů.
- Účelem tohoto postupu je bezproblémový průběh stížnosti a analýza jejího obsahu. důvody příčin stížnosti. Po každé stížnosti přijmeme nápravná opatření a zabráníme jejímu opakování. vzniku budoucím neshodám.
2 Za co je ESUS IT zodpovědný?
- Kontrola kvality poskytovaných služeb,
- Analyzovat příčiny stížností, vzniklých neshod a provádět nápravná opatření. preventivní opatření,
- Přijímání stížností,
- Kontakt se zákazníkem za účelem poskytnutí informací o aktuálním stavu reklamačního řízení. reklamačního řízení a poskytnutí informací o výsledku reklamačního řízení.
3 Proces vrácení/reklamace
-
Oznámení o vrácení/reklamaci ze strany zákazníka a vrácení předmětu vrácení/reklamace na adresu
adresu:
ESUS IT Dział RMA
Ul. Somosierry 30A
71-181 Szczecin
Tel.: 91 383 10 84
s formulářem stížnosti, který je přílohou 1 výše uvedeného postupu.
- Přijetí vrácení/reklamace oddělením RMA. Přijetí nápravných opatření.
- Formální analýza žádosti.
- Zaslání informace zákazníkovi o přijetí vrácení/reklamace.
- Analýza stížnosti po obdržení předmětu vrácení/stížnosti.
- Vydání rozhodnutí o vyřešení vrácení zboží/stížnosti.
- zaslání informací zákazníkovi o vyřešeném postupu vrácení/reklamace a o návrhu kompenzace.
- Ukončení řízení o vrácení zboží/stížnosti.
4 Termíny
- Zaslání informace zákazníkovi o uznání reklamace - 2 pracovní dny.
- Doba vyřízení stížnosti - 14 kalendářních dnů.
5 Další informace
-
ZÁLEŽITOSTI: RAM
- Na žádost kupujícího můžeme ihned po nahlášení reklamace zaslat novou paměť RAM, takže aby kupující nemusel čekat na ukončení reklamačního řízení.
- Taková zásilka se uskuteční pouze za podmínky, že prodávající má k dispozici paměť RAM. pro výměnu ve svém skladu. Takovéto požadavky zasílejte na e-mailovou adresu: sales@esus-it.com. nebo telefonicky na čísle: +48 532 164 004. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a naše jednání vždy směřuje ke spokojenosti zákazníka a co nejrychlejšímu dodání. A vždy se zaměřujeme na spokojenost zákazníka a co nejrychlejší řešení případných problémů co nejrychleji.
- Usnadnění procesu ověření nákupu a urychlení postupu reklamace nebo vrácení zboží, je vhodné uschovat nálepku s kódem umístěnou přímo na výrobku (MEMORY RAM). Zboží s poškozenou nálepkou nemusí být přijato k vrácení nebo reklamaci z důvodu z důvodu, že je nelze identifikovat.
Oznámení o vrácení/reklamaci v závislosti na způsobu nákupu
Nahlášení vrácení zboží/stížnosti bez registrace nebo přímo obchodníkovi obchodník
pak prosím zašlete e-mail (KLIKNĚTE NA
ZDE) nebo vyplněním níže uvedeného formuláře RMA.
Nahlášení vrácení/reklamace prostřednictvím vašeho zákaznického účtu ESUS IT
v této situaci se přihlaste ke svému účtu ESUS IT. (KLIKNĚTE NA
ZDE), kde lze reklamaci/vrácení peněz provést z uživatelského panelu.
Nahlášení vrácení zboží/stížnosti prostřednictvím aukčního portálu
pokud bylo zboží zakoupeno prostřednictvím aukčního portálu, např. allegro,
musíte se přihlásit ke svému účtu a provést reklamační řízení tam.
reklamační řízení tam.