Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Formulář RMA

Postup při vracení/reklamaci

1 Účel a rozsah postupu
  • Každý zákazník má právo reklamovat zakoupené zboží u společnosti ESUS IT sp. o. se sídlem ve Štětíně, ulice Somosierry 30A, zapsané v obchodním rejstříku, vedeném Prezidentem města Štětín pod registračním číslem P/065153/11, NIP PL8522690002, REGON č. REGON 524134686. Účelem tohoto postupu je efektivní vedení stížnostního řízení. a analýza příčin stížností. Po každé stížnosti přijímáme následující opatření oprava a předcházení budoucímu nedodržování předpisů.
  • Účelem tohoto postupu je bezproblémový průběh stížnosti a analýza jejího obsahu. důvody příčin stížnosti. Po každé stížnosti přijmeme nápravná opatření a zabráníme jejímu opakování. vzniku budoucím neshodám.
2 Za co je ESUS IT zodpovědný?
  • Kontrola kvality poskytovaných služeb,
  • Analyzovat příčiny stížností, vzniklých neshod a provádět nápravná opatření. preventivní opatření,
  • Přijímání stížností,
  • Kontakt se zákazníkem za účelem poskytnutí informací o aktuálním stavu reklamačního řízení. reklamačního řízení a poskytnutí informací o výsledku reklamačního řízení.
3 Proces vrácení/reklamace
  1. Oznámení o vrácení/reklamaci ze strany zákazníka a vrácení předmětu vrácení/reklamace na adresu adresu:
    ESUS IT Dział RMA
    Ul. Somosierry 30A
    71-181 Szczecin
    Tel.: 91 383 10 84
    s formulářem stížnosti, který je přílohou 1 výše uvedeného postupu.
  2. Přijetí vrácení/reklamace oddělením RMA. Přijetí nápravných opatření.
  3. Formální analýza žádosti.
  4. Zaslání informace zákazníkovi o přijetí vrácení/reklamace.
  5. Analýza stížnosti po obdržení předmětu vrácení/stížnosti.
  6. Vydání rozhodnutí o vyřešení vrácení zboží/stížnosti.
  7. zaslání informací zákazníkovi o vyřešeném postupu vrácení/reklamace a o návrhu kompenzace.
  8. Ukončení řízení o vrácení zboží/stížnosti.
4 Termíny
  • Zaslání informace zákazníkovi o uznání reklamace - 2 pracovní dny.
  • Doba vyřízení stížnosti - 14 kalendářních dnů.
5 Další informace
    ZÁLEŽITOSTI: RAM
  1. Na žádost kupujícího můžeme ihned po nahlášení reklamace zaslat novou paměť RAM, takže aby kupující nemusel čekat na ukončení reklamačního řízení.
  2. Taková zásilka se uskuteční pouze za podmínky, že prodávající má k dispozici paměť RAM. pro výměnu ve svém skladu. Takovéto požadavky zasílejte na e-mailovou adresu: sales@esus-it.com. nebo telefonicky na čísle: +48 532 164 004. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a naše jednání vždy směřuje ke spokojenosti zákazníka a co nejrychlejšímu dodání. A vždy se zaměřujeme na spokojenost zákazníka a co nejrychlejší řešení případných problémů co nejrychleji.
  3. Usnadnění procesu ověření nákupu a urychlení postupu reklamace nebo vrácení zboží, je vhodné uschovat nálepku s kódem umístěnou přímo na výrobku (MEMORY RAM). Zboží s poškozenou nálepkou nemusí být přijato k vrácení nebo reklamaci z důvodu z důvodu, že je nelze identifikovat.

Oznámení o vrácení/reklamaci v závislosti na způsobu nákupu

Nahlášení vrácení zboží/stížnosti bez registrace nebo přímo obchodníkovi obchodník

pak prosím zašlete e-mail (KLIKNĚTE NA ZDE) nebo vyplněním níže uvedeného formuláře RMA.

Nahlášení vrácení/reklamace prostřednictvím vašeho zákaznického účtu ESUS IT

v této situaci se přihlaste ke svému účtu ESUS IT. (KLIKNĚTE NA ZDE), kde lze reklamaci/vrácení peněz provést z uživatelského panelu.

Nahlášení vrácení zboží/stížnosti prostřednictvím aukčního portálu

pokud bylo zboží zakoupeno prostřednictvím aukčního portálu, např. allegro, musíte se přihlásit ke svému účtu a provést reklamační řízení tam. reklamační řízení tam.
Typ aplikace:
Položky ke stížnosti:
pixel